Ordning. Transperens. Nöjda kunder.

eHUB – för entreprenörer

Transparans och inkluderande

eHUB inkluderar slutkund redan i det första steget. Det handlar om att skapa en transparent verksamhet där alla parter känner sig delaktiga och trygga.

Moduler i molnet

eHUB:s olika moduler bygger på och kompletterar varandra. Allt vilar i molnet och ni behöver inte oroa er för serverkaos.

En oändlig utveckling

Vi tror inte att eHUB någonsin kommer bli klart. Vi vill hela tiden föra en dialog med våra användare om hur nya moduler i eHUB kan hjälpa dem ytterligare.

Moduler för variation

PUB

Planera. Utför. Bekräfta.

PUB används för att skapa, hantera och färdigställa installationsarbeten hos slutkund för stadsnät och andra entreprenörer. Med den tillhörande appen är det enkelt att administrera informationsflödet och slutligen låta kunden signera arbetet.

Informationsflöde

Samla all information kring varje installation på ett och samma ställe. Tappa aldrig bort information om en kund igen.

Transparens

Inkludera kunden redan från start. Planera tillsammans, fotografera, rita och anteckna.

Avtalssignering

Skapa kundnöjdhet genom överenskommelser. Låt kunden signera att allt är i sin ordning. All information, inklusive kundens signatur sparas i ett PDF-avtal.

Ärendehantering

Missa aldrig en anteckning eller information från ett telefonsamtal med kunden. PUB inbyggda ärendesystem håller reda på allt.

Gruppering

Dela in objekten i grupper för att enklare hantera och få en överblick. Ta ut statistik på objekts- eller gruppnivå. Ge användare tillgång till rätt grupperingar och lås ute dem från andra.

Behörighetshantering

Ingen information hamnar på villovägar. Hantera själva vilka funktioner olika användare ska ha tillgång till genom behörighetsnivåer. Ge användare tillgång de objekt de ska arbeta med och lås in information de inte ska se.

REPA

Reparationer stilrent.

REPA används för att hantera reparationsarbeten hos slutkund. Lägg till artiklar och arbetstid och skapa fakturaunderlag och bokföringsordrar. Slutligen, låt kunden signera arbetet.

Artikelhantering

När användaren är ute på arbete hos slutkund läggs de olika artiklarna och arbetstiden enkelt till i arbetsordern genom mobilapplikationen. Artiklarna och slutpriset kan väljas att visas med eller utan moms.

Avtalssignering

Skapa kundnöjdhet genom överenskommelser. Låt kunden signera att allt är i sin ordning. All information, inklusive kundens signatur sparas i ett PDF-avtal.

Fakturaunderlag

När kunden har signerat arbetsordern och kostnaden, skickas ett fakturaunderlag till er ekonomiavdelning. Inga missade faktureringar och inga överraskningar för kunden när fakturan kommer.

Enkel bokföring

Alla reparationsarbeten genererar automatisk en bokföringsorder där användaren kan gå in och specificera avdelning, projekt osv.

Intergrering

Om man använder modulen LAGRA kommer man enkelt åt samma artikelregister i REPA. Då ändras lagersaldot i LAGRA så fort en bekräftad arbetsorder har använt artikeln.

LAGRA

Lager utöver det vanliga.

I LAGRA hanterar Ni alla Era olika lager och artiklar. Checka ut och in med terminaler eller mobilapplikationen och inventera inför statistikutdrag eller värderingar.

Kommer inom kort

Prova i 14 dagar nu!

Kundnöjdheten startar med en modul

Börja med användarlicenser. Hur många användare behöver ni? Välj sedan vilka moduler ni behöver i er verksamhet och till sist, om ni vill att ert namn ska visas för kunden i BankID-appen. Sen är det klart.

eHUBBörja här!

kr 79

per webbanvändare
  • E-postsupport
  • Kunskapsbas
  • Tillgång till webbgränssnitt för eHUB

Installationer

kr 2990

per månad
  • Skapa, hantera och färdigställ installationsarbeten hos slutkund för stadsnät och andra entreprenörer.
  • Låt slutkund signera planering och slutinstallation – Garantera kundnöjdhet.
  • Generera Nöjdavtal och dela med alla inblandade parter.

Reparationer

kr 2990

per månad
  • Hantera reparationsarbeten hos slutkund.
  • Lägg till artiklar och arbetstid och skapa fakturaunderlag och bokföringsordrar.
  • Låt kunden signera arbetet.

Lagerhantering

kr 2650

per månad
  • Hantera alla olika lager och artiklar.
  • Checka ut och in med terminaler eller mobilapplikationen.
  • Inventera inför statistikutdrag eller värderingar.
  • Koppla artikelregistret till modulen REPA.

Eget namn vid BankID-signering

849kr/mån

Som standard står det eHUB som namn på motpart i en signering med BankID. Med eget namn vid BankID-signering ser den signerande kunden ert namn i BankID-appen istället. Startavgift 5 000 kr, Tickavgift 1,10 kr/tick.

Tillgång till mobilapplikationen eHUB ingår för alla registrerade användare i alla modulerna. Priserna är angivna för årsfakturering.